Service & Parts » Toyota Service Concept
Share:

Toyota Service Concept 

U stelt hoge eisen aan uw materieel om maximale betrouwbaarheid en productiviteit te garanderen. Naast een goede truck is goede service van groot belang. Minimale stilstand door snelle respons bij een servicemelding, effectief onderhoud en een directe oplossing is wat u van ons mag verwachten.

Het Toyota Service Concept  is ontworpen om deze doelstellingen te bereiken.

Het Toyota Service Concept omvat niet alleen service aan uw hef- en magazijntrucks. Ook verzorgen wij service aan batterijen, laders en voorzetapparatuur. Inclusief de verplichte periodieke keuring.

 

 

Toyota Service – Een totaal pakket

24 uur per dag en 7 dagen in de week staat ons team van nagenoeg 100 servicetechniekers voor u klaar.  Zij verstaan hun vak als geen ander en zorgen ervoor dat uw machines niet stil komen te staan. U kiest gewoon het servicepakket dat het best bij uw operatie past. 

Full service onderhoud

Toyota verzorgt binnen de contractafspraak de volledige ondersteuning om maximale performance en up time te garanderen tegen budgetteerbare kosten. Het Full Service contract bestaat uit een volledig serviceplan met daarin inbegrepen het preventieve onderhoud, de jaarlijkse veiligheidskeuring en de werkzaamheden en onderdelen voor tussentijdse reparaties. Het full service contract kan voor een truck in uw eigen bezit worden afgesloten of maakt deel uit van de rental overeenkomst.

Preventief onderhoud

Toyota verzorgt binnen de contractafspraak de serviceplanning van uw vloot en voert daarbij de preventieve onderhoudsbeurten en de jaarlijkse veiligheidskeuring uit. Het preventieve contract is modulair opgebouwd. De onderhouds – en keuringswerkzaamheden worden als één tarief na uitvoering van de werkzaamheden gefactureerd. Bijkomende werkzaamheden worden in overleg met u uitgevoerd en eveneens achteraf gefactureerd. Indien Toyota het volledige onderhoud verzorgt zijn de voorrijkosten voor een herhaalbezoek voor rekening van Toyota.

Veiligheidskeuringen

De servicetechniekers van Toyota Material Handling zijn SIGMACert keurmeester. Met een periodieke veiligheidskeuring van uw trucks toetsen zij (zo mogelijk in combinatie met het onderhoud) de veilige inzetbaarheid van de truck. U ontvang een keuringsrapport en bijbehorend advies. Dankzij de SIGMACert keuring voldoet u aan alle wettelijke normen met betrekking tot veiligheid.

   
 

De Toyota Service

  • Uw servicetechnieker, een vast aanspreekpunt
  • Gegarandeerde responstijden na servicemelding
  • Originele onderdelen voor optimale prestaties en betrouwbaarheid
  • 24/7 ondersteuning
  • Safety first!
   

De voordelen van orginele Toyota onderdelen:

 

  •  Volledige fabrieksgarantie
  • 100% geteste onderdelen op bedrijfszekerheid en veiligheid
  • Perfect fit
  • Snelle levering
  • Hoogste kwaliteit van materiaal
  • Uitermate goed bestand tegen slijtage
 
   
 

Aanvullende diensten

  • Vaste servicetechnieker on site voor maximale ondersteuning
  • Aangepaste responstijden voor bedrijf kritische machines
  • Batterijservice, inclusief vullen
  • Banden service
  • Vlootbeheer en rapportage in combinatie met Toyota My Fleet en Toyota I_Site
   

Toyota I_Site - Meer dan vlootmanagement

Toyota I_Site geeft u alle tools om uw vloot te beheren, te werken aan veiligheid en het verlagen van operationele kosten. Toyota I_Site is modulair opgebouwd.

De meest complete versie bestaat uit voorzieningen op de truck die een digitale toegangs- en aanvangscontrole en schok lock-out mogelijk maken. 

 

 

 

Meer informatie

Service Brochure

Meer oplossingen

Huren

Tweedehands

Vlootbeheer

 

Voices of our customers


"Snelle responstijden in combinatie met vriendelijke servicetechniekers met een gedegen kennis"

 

"De servicetechnieker die hier regelmatig over de vloer komt is erg professioneel en efficient. Het is een fantastische, klantgerichte technieker die me het vertrouwen geeft dat mijn heftruck tijdig klaar zal zijn. Hij is een toegevoegde waarde voor uw bedrijf"


"Het is steeds dezelfde technieker die bij ons langskomt, dus hij kent onze vloot perfect. Hij is een versterking van uw serviceteam. Ook de Service Desk Agents waarmee ik contact heb gehad, zijn steeds erg vriendelijke. Ik kan uw service alleen maar aanbevelen."

Customer Case

 


Contact